Η Publicis Media κέρδισε, μετά από διαγωνισμό, τον media strategy, planning και buying λογαριασμό της ελβετικής σοκολατοποιίας Lindt & Sprüngli στην Ευρώπη. Εκτιμάται ότι η ανάθεση καλύπτει περίπου 12 ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς της Μ. Βρετανίας, αξίας 100 εκατ. ευρώ. Εκπρόσωπος της Lindt & Sprüngli, ιδιοκτήτριας των brands Lindt, Ghirardelli και Caffarel, ανέφερε: «Σε συνέχεια της αξιολόγησης πιθανών media agency συνεργατών, η εταιρεία μπορεί να επιβεβαιώσει ότι θα συνεργαστεί με την Publicis Media για το media strategy, planning και buying στην Ευρώπη».

Δημοσιεύματα στην Ιταλία, τον Μάρτιο, ήθελαν την PHD της Omnicom και την Havas να συμμετέχουν στα τελευταία στάδια του διαγωνισμού. Μέχρι τώρα, διαφορετικά agencies διαχειρίζονταν τον λογαριασμό σε διάφορα μέρη της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων των Dentsu και WPP.

(Πηγή: Campaign)