Την Publicis, το comms brand του Publicis Groupe Greece, επέλεξε η L’Oréal μετά από διαδικασία κλειστού spec, ως στρατηγικό συνεργάτη της για το σύνολο της digital παρουσίας των μαρκών της. Συγκεκριμένα, η Publicis αναλαμβάνει την πλήρη ανάπτυξη της digital στρατηγικής και τη δημιουργία digital περιεχομένου για όλες τις μάρκες των consumer products, active cosmetics και professional products divisions της L’Oréal.

«Είναι μεγάλη τιμή που μια εταιρεία-πρωτοπόρος, σαν τη L’Oréal, μας επέλεξε ως στρατηγικό συνεργάτη για τον νευραλγικό τομέα της digital επικοινωνίας. Το μοντέλο λειτουργίας μας και η φιλοσοφία του power of one, που προσφέρει τον συνδυασμό ευρείας τεχνογνωσίας, αρμονικής σύμπλευσης όλων των disciplines και πλήρους accountability, μας ανέδειξαν στην ιδανική θέση να διαχειριστούμε τόσο σημαντικές και μεγάλες μάρκες», σημείωσε η Chief Brand Officer των comms brands του Publicis Groupe Greece, Αγγελίνα Δεσύλλα.