Το media buying παραμένει στην OMD

Η Infiniti Motor Co. αναθέτει τον παγκόσμιο creative λογαριασμό της στην Publicis Groupe, η οποία δημιουργεί για τη διαχείριση του λογαριασμού το dedicated agency Publicis Q, με έμφαση στην ψηφιακή εμπειρία. Η αυτοκινητοβιομηχανία συνεργαζόταν με 10 διαφορετικά agencies για creative, digital και social. Ο Phil York, General Manager, Global Brand and Marketing στην Infiniti, ανέφερε στο Marketing Daily: «Tο “Q“ μας πάει πίσω στο πρώτο αυτοκίνητό της Infiniti, το Q45, το πρώτο μοντέλο μας που βγήκε προς πώληση στις ΗΠΑ πριν 31 χρόνια.

Έτσι, συζητώντας με την ομάδα για την επιστροφή στις αυθεντικές ιαπωνικές ρίζες μας, κρίναμε ως απολύτως ταιριαστό να αξιοποιήσουμε το αρχικό αυτό γράμμα για να ονομάσουμε τη κοινή μας συνέργεια. Δουλεύαμε με πληθώρα agencies σε όλον τον κόσμο, αλλά τώρα θέλουμε να συγκεντρώσουμε τα πάντα κάτω από μία στέγη. Η λύση του ενός και μόνο agency έχει πολύ περισσότερο νόημα, ιδιαίτερα κατά τη διαδικασία αποσαφήνισης του προφίλ του brand». Η αυτοκινητοβιομηχανία υπέγραψε 3ετές συμβόλαιο με την Publicis, με το media buying, το οποίο δεν συμμετείχε στο review, να παραμένει στην OMD της Omnicom. (Πηγή: Mediapost)