Στο πλαίσιο αυτό, η Europa ξαναβγαίνει δυναμικά με νέα μεγάλη διαφημιστική καμπάνια σε όλα τα μεγάλα Μέσα της χώρας, σε τηλεόραση και ραδιόφωνο. Η καμπάνια έρχεται να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της Europa, κάνοντας αναφορά σε διαχρονικές αξίες και σύμβολα που είναι «ποτισμένα» στην ιδιοσυγκρασία και την κουλτούρα της χώρας, των ανθρώπων της και της εταιρείας. Αξίες όπως η αρχοντιά, η λεβεντιά, η δημιουργικότητα, το λευκό και το γαλάζιο, και η οικογένεια.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ελληνικότητα της εταιρείας που σηματοδοτείται σε όλα τα πλάνα του σποτ, τα οποία προέρχονται από καθαρώς ελληνικά τοπία, με ελληνικούς χαρακτήρες ως πρωταγωνιστές. Οι εικόνες συνοδεύονται από μουσική υπόκρουση του Έλληνα συνθέτη Σταμάτη Σπανουδάκη. Το πρόγραμμα προβολής του νέου σποτ συνδυάζει τα κυριότερα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας σε prime time θέσεις και ώρες, παράλληλα με ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο και σε λοιπά Μέσα.