Ο λογαριασμός εκτιμάται στα 350 εκατ. δολάρια.

Ολοκληρώθηκε το μεγαλύτερο μέχρι τώρα spec για το 2020, με την PHD να κερδίζει τον παγκόσμιο λογαριασμό media της Diageo. Με portfolio που περιλαμβάνει brands όπως τα Bailey’s, Guinness, Johnnie Walker και Smirnoff, η Diageo επέλεξε το agency τoυ Omnicom Media Group για το παγκόσμιο media planning και buying, με την υποστήριξη και του υπόλοιπου δικτύου.

«Μετά από κλειστό διαγωνισμό αναθεώρησης του παγκόσμιου λογαριασμού media, επιλέξαμε με ενθουσιασμό την PHD ως media agency of record για το μεγαλύτερο μέρος της δραστηριότητάς μας. Η συνεργασία αφορά planning και buying και θα αντλήσει κορυφαία στελέχη και ηγεσία από ολόκληρο το Omnicom Media Group», ανέφερε σε δήλωσή της η Global Media Director της Diageo, Isabel Massey.

Αναφέρθηκε επίσης στη συνεργασία με την Carat, του δικτύου Dentsu Aegis, που χειριζόταν μέχρι πρότινος τον λογαριασμό, η οποία ξεκίνησε το 2010 για τη διαχείριση των media στην αγορά των ΗΠΑ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Carat ήταν ανάμεσα στους φιναλίστ μαζί με την Publicis Media, ενώ και η IPG Mediabrands συμμετείχε στα αρχικά στάδια της διαγωνιστικής διαδικασίας. Η παγκόσμια media δαπάνη της Diageo ανέρχεται σε 350 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της COMvergence.
(Πηγή: AdWeek)