Στα 500 εκατ. δολάρια ανέρχεται η αξία του διεθνούς λογαριασμού

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Η εταιρεία θα είναι υπεύθυνη για το συνολικό χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, το οποίο περιλαμβάνει τα brands Gap, Gap Kids, Baby Gap, Old Navy, Banana Republic, Piper Lime και Athleta. Η εταιρεία χειριζόταν τον λογαριασμό στις ΗΠΑ, καθώς και σε άλλες χώρες του κόσμου. Η Gap είναι στην 80η θέση της κατάταξης του Ad Age με τους 100 μεγαλύτερους διαφημιζόμενους των ΗΠΑ, όπου η διαφημιστική της δαπάνη ξεπερνά τα 420 εκατ. δολάρια.