Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Outstand Communications αναλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών Δημοσίων Σχέσεων, προγράμματα για influencers και τη διοργάνωση events με στόχο να επικοινωνηθούν οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει το Yoleni’s Greek Gastronomy Center. Η Yoleni’s ξεκίνησε επίσημα τη δράση της το 2013 ως το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό delicatessen 1.000 και πλέον ελληνικών προϊόντων. Τον Νοέμβριο του 2016, η εταιρεία, έχοντας χαράξει νέο στρατηγικό σχεδιασμό, προχώρησε στη δημιουργία του πρώτου φυσικού της καταστήματος στο κέντρο της Αθήνας.

Το αποτέλεσμα της μετάβασης από το ηλεκτρονικό στο φυσικό ράφι, ήταν η «ναυαρχίδα» του εγχειρήματος, το Yoleni’s Greek Gastronomy Center στο Κολωνάκι, «το οποίο αποτελεί τον μεγαλύτερο πολυχώρο ελληνικής γαστρονομίας και παράλληλα το “σπίτι” του Έλληνα παραγωγού, προωθώντας τη βασική αξία που χαρακτηρίζει την εταιρεία “Όλοι μαζί μία Ελληνική – Μεσογειακή οικογένεια”», όπως επισημαίνει η ανακοίνωση.