Στον «αέρα» η σχετική καμπάνια

Μια νέα συνεργασία ξεκίνησε για την Orange και την ABC Kinitron, με την ανάθεση της 360o επικοινωνίας των προϊόντων Therasol. Η νέα καμπάνια για τα στοματικά διαλύματα Therasol βρίσκεται ήδη στον αέρα με ένα τηλεοπτικό σποτ που μιλά σε όλους όσους «στραβώνουν» με τα προβλήματα στοματικής υγιεινής. Με μικτή τεχνική 3d και 2δ οι ήρωες, δύο δόντια σε έναν χιουμοριστικό διάλογο, συστήνουν τα προϊόντα Therasol.

Η Orange έχει αναλάβει τη συνολική επικοινωνία και στρατηγική media των Therasol, καθώς και την επικοινωνία σε social και digital κανάλια. Δημιούργησε σελίδες Facebook και Instagram για το brand, τις οποίες διαχειρίζεται δημιουργώντας customized περιεχόμενο. Το concept της ταινίας εφαρμόστηκε και σε υλικά προώθησης για φαρμακεία. Η Δέσποινα Πορτοκάλη δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο μπορούμε να προσθέτουμε στο χαρτοφυλάκιό μας, νέους πελάτες. Η ABC Kinitron μας εμπιστεύτηκε τη συνολική διαχείριση της επικοινωνίας των προϊόντων Therasol και είναι χαρά μας να εργαστούμε για την βέλτιστη επικοινωνία και προώθησή τους».