Ο λογαριασμός global media buying της Chanel περνά στην Omnicom, μετά από ένα πολύ ανταγωνιστικό pitch, σηματοδοτώντας το τέλος της εικοσαετούς συνεργασίας με το WPP.

Ο όμιλος luxury fashion με έδρα το Παρίσι είναι γνωστό ότι διαχειρίζεται in-house το δημιουργικό με τον ετήσιο προϋπολογισμό για την προώθηση του brand να φτάνει προ πανδημίας τα 1,77 δισ. δολάρια. Ωστόσο, τα ετήσια αποτελέσματα του Ιουνίου έδειξαν ότι μείωσε τις δαπάνες του για δραστηριότητες προβολής του brand κατά 23% στα 1,36 δισ. δολάρια το 2020.

Πιστεύεται ότι η αμερικανική Omnicom και το βρετανικό WPP ήταν οι κύριοι υποψήφιοι στη μάχη για τον λογαριασμό του γαλλικού brand και ότι η Omnicom Media Group κέρδισε λόγω PHD. Ο γαλλικός οίκος μόδας πραγματοποίησε το αντίστοιχο spec τελευταία φορά το 2013. (Πηγή: Campaign)