Την Omnicom επέλεξε η British Airways για την ανάθεση του media planning and buying λογαριασμού της, ολοκληρώνοντας το σχετικό spec που είχε ξεκινήσει τον φετινό Ιανουάριο. Το Omnicom Media Group, το οποίο θα χειρίζεται και το paid and organic search και άλλα performance marketing κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των affiliates και meta-search συνεργασιών, παίρνει τη σκυτάλη του λογαριασμού από το WPP, τον οποίο χειριζόταν το creative, media, social και paid-search της αεροπορικής εταιρείας από το 2017.

Παράλληλα, την περασμένη εβδομάδα ανακοινώθηκε ότι η Uncommon Creative Studio ανέλαβε το advertising και CRM κομμάτι της British Airways. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της αεροπορικής, η νέα δομή «θα επιτρέψει στην British Airways να μεγιστοποιήσει την αναπτυξιακή στρατηγική της, υιοθετώντας το διεθνές δίκτυο, το effectiveness planning framework και την digital-first προσέγγιση της Omnicom». Επιπλέον της British Airways, η Omnicom θα συνεργαστεί και στο πρόγραμμα πιστότητας της μητρικής εταιρείας IAG.

«Κατά τη διάρκεια του pitch, εντυπωσιαστήκαμε από τη στρατηγική και τις τεχνολογικές ικανότητες της Omnicom, την digital first προσέγγισή της και την εστίασή της στην αποτελεσματικότητα», επεσήμανε ο Tom Stevens, Director of Brand and Customer Experience της British Airways.

(Πηγή: Campaign)