Omnicom Media Group και PHD φαίνεται ότι θα διατηρήσουν τον global media λογαριασμό του Volkswagen Group μετά από παγκόσμιο spec. Ο Florian Adamski, Global Chief Executive της OMG, ανέφερε σε εσωτερικό e-mail πως ο λογαριασμός θα διατηρηθεί, ένας λογαριασμός που αξίζει πάνω από 2,5 δισ. δολάρια.

Η PHD θα στηρίξει αυτή τη συνεργασία κάτω από ένα μοντέλο λειτουργίας που θα αντλεί πόρους από το Omnicom Media Group. Η PHD κέρδισε για πρώτη φορά τον λογαριασμό το 2016 από τη MediaCom του WPP.

Η διαδικασία του spec βρισκόταν σε εξέλιξη από το 2023 αλλά αρχικά ξεκίνησε το 2021, όταν ο γερμανικός όμιλος άρχισε να επανεξετάζει όλες τις media συνεργασίες του, με το συμβόλαιο με την PHD να λήγει στα τέλη του 2023. Ωστόσο, τον Νοέμβριο του 2022, αποκαλύφθηκε ότι η Volkswagen είχε επεκτείνει τη σύμβασή της με την PHD μέχρι το τέλος του 2024, βάζοντας σε αναμονή την αναθεώρηση. Στη διαγωνιστική διαδικασία συμμετείχαν και άλλα global agency groups.

(Πηγή: Campaign)