Στην OMD ανέθεσε τον global media λογαριασμό της το online retail marketplace, AliExpress, μέλος του ομίλου Alibaba, ο οποίος αποτιμάται στα 25 εκατ. δολάρια σε ετήσιες χρεώσεις. Το agency του Omnicom Media Group θα διαχειρίζεται το media planning και buying της εταιρείας σε όλο το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της AliExpress σε διεθνείς αγορές-κλειδί, μεταξύ των οποίων της Ισπανίας, Βραζιλίας, Πολωνίας, Νότιας Κορέας και Σαουδικής Αραβίας. Επίσης, θα διαμορφώσει ειδικευμένες ομάδες στις αγορές αυτές, προκειμένου να υποστηρίξει την κεντρική ομάδα που θα διαχειρίζεται τις δραστηριότητές της από το global hub της Σανγκάης.

Τον λογαριασμό διαχειριζόταν νωρίτερα το web development agency, MediaPlus, με έδρα τη Σιγκαπούρη, εκτός από την αγορά της Κορέας, που ενέπιπτε στην ευθύνη της MediaCom του WPP. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες θέλουν τη Wavemaker και το Publicis Groupe να είχαν συμμετάσχει στον διαγωνισμό. «Πιστεύω ότι η συνεργασία αυτή θα μας βοηθήσει να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ουσιαστικές εμπειρίες στους πελάτες μας στις διεθνείς αγορές, τις οποίες υπηρετούμε», δήλωσε, μεταξύ άλλων, η Christina Lu, Head of Marketing της AliExpress.

(Πηγή: Campaign)