Για τη βελτίωση της in-store και online καταναλωτικής εμπειρίας
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η ανάθεση έγινε μετά από σχετικό spec, το οποίο χειρίστηκε εσωτερικά η ίδια η Inter Ikea Systems και στο οποίο συμμετείχαν δύο ακόμα εταιρείες. Στόχος του brief είναι η αναθεώρηση της καταναλωτικής εμπειρίας Ikea, τόσο online όσο και στα φυσικά καταστήματα, καθώς και η βελτίωσή της. Η OgilvyOne UK θα δημιουργήσει καμπάνια με στόχο την ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τους τρόπους αγοράς από την Ikea. Από την ανάθεση αυτή δεν επηρεάζεται η Mother, η οποία χειρίζεται τη διαφήμιση της Ikea στο Ηνωμένο Βασίλειο, ούτε και η Vizeum, υπεύθυνη των media στην ίδια περιοχή.