H Ogilvy αναδείχθηκε νικήτρια στο Brand PR spec της ΑΒ Βασιλόπουλος. Συγκεκριμένα, η συνεργασία αφορά στο σύνολο της Brand PR επικοινωνίας της ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς και στον σχεδιασμό και υλοποίηση ολοκληρωμένων δράσεων Engagement Building, με στόχο την ενδυνάμωση της μάρκας σε επίπεδο PR & Influence.

Η συνεργασία, η οποία ξεκίνησε την 1η Ιουνίου 2021, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη χάραξη Brand PR στρατηγικής, τον σχεδιασμό brand content strategy και πλάνου Influencers Engagement και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δράσεων και εκδηλώσεων, για τα ενδιαφερόμενα κοινά.