H Ogilvy αναδείχθηκε νικήτρια στο communication strategy & advertising spec της ΑΒ Βασιλόπουλος. O διαφημιστικός λογαριασμός της ΑΒ Βασιλόπουλος ανατέθηκε κατόπιν κλειστού spec, διευρύνοντας τη συνεργασία της με το agency. Η Όλγα Μιχαλοπούλου, VP Marketing, ΑΒ Βασιλόπουλος, δήλωσε: «Ξεκινάμε με την Ogilvy μια νέα συνεργασία στο κομμάτι της στρατηγικής της επικοινωνίας της μάρκας. Είμαστε σίγουροι ότι μαζί θα οδηγήσουμε την επικοινωνία της μάρκας στην “επόμενη ημέρα”, παραμένοντας αυθεντικοί και πιστοί στο DNA μας, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τις σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει για περισσότερα από 84 χρόνια με τους πελάτες μας».
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και απόλυτα έτοιμοι να αναλάβουμε τον ρόλο του στρατηγικού συνεργάτη της ΑΒ για να αντιμετωπίσουμε δημιουργικά τις προκλήσεις της αγοράς, να “μιλήσουμε” στον καταναλωτή και να πορευτούμε μαζί του προς τη νέα εποχή του retail», δήλωσε ο Deputy CEO, Ogilvy, Γιώργος Κωτιώνης. Υπενθυμίζεται ότι οι δύο εταιρείες συνεργάζονται ήδη για το σύνολο της brand PR & influence marketing επικοινωνίας του retailer, που αφορά στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένων δράσεων engagement building, με στόχο την ενδυνάμωση της «φωνής» της μάρκας, καθώς και τη διαχείριση του συνόλου των SoMe καναλιών της.