Μετά από spec, περιλαμβάνει και τη Βόρειο Αμερική

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Η ανάθεση αφορά και την Βόρεια Αμερική, όπου το marketing του brand χειριζόταν η Droga5, ενώ στο παρελθόν το δημιουργικό μοιράζονταν σε διάφορα agencies, συμπεριλαμβανομένων των Ogilvy και Fitzgerald & Co. Εκπρόσωπος της Coca-Cola ανέφερε: «Οι Droga5 και Ogilvy είναι από τους βασικότερους συνεργάτες μας στη Βόρειο Αμερική και παγκοσμίως. Συνεχώς αξιολογούμε τις σχέσεις αυτών και του portfolio των brands μας, βρίσκοντας νέους και διαφορετικούς τρόπους συνεργασίας». Αξίζει να σημειωθεί ότι, η Coca-Cola προχώρησε τελευταία σε μετακινήσεις στελεχών με σκοπό την ενίσχυση της δημιουργίας μιας πιο κεντρικής marketing στρατηγικής για την Coke Zero σε διεθνές επίπεδο. Το συγκεκριμένο brand καταγράφει άλλωστε ραγδαίους ρυθμούς ανάπτυξης, όπως για παράδειγμα στην Ευρώπη, όπου ξεπέρασε την Coca-Cola Light και κατέκτησε τον τίτλο του δεύτερου μεγαλύτερου αναψυκτικού.