Η Bayer επέλεξε τη MediaCom για την ανάθεση του global media λογαριασμού της, των 800 εκατ. δολαρίων μετά από σχετικό spec. Ο όμιλος WPP χειριζόταν προηγουμένως το μεγαλύτερο μέρος του media planning και buying σε 65 αγορές, αλλά τώρα προστέθηκαν και περισσότερες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, της Κίνας και της Ρωσίας.

Μέχρι πρόσφατα η PHD είχε την αγορά της Γερμανίας και της Ρωσίας και η Dentsu είχε την Κίνα. Σύμφωνα με το Campaign, οι MediaCom, Dentsu και Initiative του IPG συμμετείχαν στον review, ενώ η PHD όχι. Ο παγκόσμιος λογαριασμός της εταιρείας θα διευθύνεται από τον Team Bayer Lead του WPP και MediaCom Global Client Πρόεδρο, Costin Mihaila.

Η MediaCom θα αναλάβει να ηγηθεί της «εκσυγχρονισμένης marketing στρατηγικής» της Bayer, η οποία περιλαμβάνει τη χρήση data και content integration για την επίτευξη επιχειρηματικής ανάπτυξης. Το agency θα υποστηρίξει τη δέσμευση της Bayer στην πρωτοβουλία «Media for good», η οποία εστιάζει σε βιωσιμότητα, inclusion and diversity. (Πηγή: Campaign)