Για τα media των οίκων της Το media planning και buying των οίκων της Richemont Hellas ανέλαβε από τις αρχές Οκτωβρίου η Mediacom, στους οποίους περιλαμβάνονται και οι Cartier, IWC Schaffhausen, Piaget, Jaeger-LeCoultre κ.ά.
Η εταιρεία, η οποία που αντιπροσωπεύει συνολικά 13 οίκους, κατέχει παγκοσμίως τη Νο2 θέση στα αγαθά πολυτελείας, όπως τα κοσμήματα και την υψηλή ωρολογοποιία, όπως επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση. H συγκεκριμένη συνεργασία στην ελληνική αγορά ακολουθεί την ανάθεση του λογαριασμού στην Mediacom σε παγκόσμιο επίπεδο μετά από media spec.