Στον αέρα η καμπάνια επικοινωνίας του ανανεωμένου brand

Η Q λανσάρεται με ανανεωμένο ύφος και επικοινωνία, εισάγοντας το πορτοκαλί ως το νέο χρώμα της, καθώς και με ανανεωμένο site στη διεύθυνση www.myQ.gr, το οποίο επιμελήθηκε η Atcom. Στη νέα καμπάνια, την παραγωγή της οποίας υπογράφει η Boo Productions σε σκηνοθεσία Πάνου Κορώνη, η Q συστήνεται εκ νέου μέσα από το πρόσωπο του ηθοποιού Μάκη Παπαδημητρίου, στον ρόλο ενός χαρακτήρα-παρουσιαστή που ενσαρκώνει τα προτερήματα της μάρκας: Είναι έξυπνος, άμεσος, αστείος, ειλικρινής, καθημερινός, καθόλου επιτηδευμένος, αυτοσαρκαστικός και αυθεντικός.

Η ανανεωμένη πρόταση της Q περιλαμβάνει δωρεάν 1000 λεπτά ομιλίας προς όλη την Q και 500ΜΒ mobile internet, με την πρώτη ανανέωση κάθε μήνα από 10 ευρώ, η αξία των οποίων μένει στην κάρτα. Η εταιρεία επισημαίνει ότι η νέα Q είναι η μοναδική καρτοκινητή που προσφέρει χρέωση ανά δευτερόλεπτο από το πρώτο δευτερόλεπτο τόσο στο bonus ανανέωσης, στα πακέτα ομιλίας για εθνικές κλήσεις όσο και στις βασικές χρεώσεις ομιλίας προς Ελλάδα και εξωτερικό. Επιπλέον, με το υπόλοιπο της αξίας ανανέωσης οι χρήστες μπορούν να έχουν τα νέα πακέτα ομιλίας, SMS και MB, από 2 ευρώ.