Ανάθεση μετά από spec

Η Kovald Digital Marketing Strategies ανέλαβε μετά από spec, τον σχεδιασμό της στρατηγικής ανάπτυξης και προώθησης για την buyKorea. Πρόκειται για οργανισμό B2B που συνδέει τους διεθνείς αγοραστές με τους μεγαλύτερους προμηθευτές της Κορέας, μέσω μιας νέας πλατφόρμας χονδρικής στο περιβάλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου, με τη στήριξη της Πρεσβείας της Κορέας στην Ελλάδα.

Ανάμεσα σε βασικά καθήκοντα που αναλαμβάνει η Kovald, όπως συμβουλευτικές υπηρεσίες και ανάλυση της αγοράς, η συνεργασία περιλαμβάνει την υλοποίηση σειράς από διαφημιστικές καμπάνιες, την αύξηση του brand awareness και την προσέλκυση νέων πελατών μέσω συγκεκριμένων διαδικτυακών καναλιών επικοινωνίας.

Ο Κωνσταντίνος Lamaj, CEO & Founder της Kovald, αναφέρει: «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για την εμπιστοσύνη που επέδειξε προς την εταιρεία μας το brand, που αυτή τη στιγμή κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε με αφοσίωση, υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών, ανταποκρινόμενοι πλήρως στις απαιτήσεις του, στο digital περιβάλλον».