Βράβευσε τις αεροπορικές με την πιο επιτυχημένη πορεία

Με τίτλο «Making the… novel way», οι 200 και πλέον παρευρισκόμενοι παρακολούθησαν μια πλούσια θεματική ατζέντα. Με αφορμή το διήγημα «Lost and Found: An Aθenian Story» που γράφτηκε ειδικά για το αεροδρόμιο στο πλαίσιο της καμπάνιας του, οι προσκεκλημένοι ομιλητές και οι εκπρόσωποι του ΔΑΑ συνέθεσαν στον «Φάρο» του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος τη φετινή θεματολογία.

Μεταξύ άλλων, έγινε επισκόπηση της αεροπορικής αγοράς της Αθήνας το 2016, παρουσίαση του επιχειρηματικού μοντέλου της Ryanair, παρουσίαση της Scoot, εταιρείας νεοεισερχόμενης στην αγορά της Αθήνας, καθώς και παρουσίαση της καμπάνιας «One City Never Ending Stories» του Αthens Tourism Partnership (σύμπραξη Δήμου Αθηναίων, Aegean Airlines και αεροδρομίου) από τη Frank & Fame. Παράλληλα, για άλλη μια χρονιά, ο ΔΑΑ επιβράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους.