Στην iProspect, ιδιοκτησίας Dentsu, ανέθεσε τον global media λογαριασμό του το Kering Group, το οποίο έχει στην κατοχή του brands όπως Gucci, Yves Saint Laurent και Balenciaga. Ο διαγωνισμός, στον οποίο έλαβε μέρος και η μέχρι πρότινος κάτοχος του λογαριασμού Zenith, ξεκίνησε το καλοκαίρι.

Πρόκειται για μια μεγάλη νίκη της iProspect, της οποίας οι αρμοδιότητες θα καλύπτουν το media planning και buying σε όλες τις αγορές και τα brands του Kering Group τόσο σε επίπεδο brand, όσο και σε επίπεδο performance. Η iProspect θα λειτουργεί ως ο media partner του Kering Group στις 42 αγορές όπου διαθέτει παρουσία και θα αναλάβει πλήρως την ευθύνη των δραστηριοτήτων του το α΄ τρίμηνο του 2022.

Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε υπό την επίβλεψη της R3, η οποία τον περιέγραψε ως «ένα μοναδικό τετράμηνης διάρκειας agency review, το οποίο βασίστηκε στις αρχές της καινοτομίας και στην ταχύτητα». Το Kering Group σχολίασε «το data-driven στρατηγικό όραμα και τις δυνατότητες της iProspect, τη διάθεσή της για καινοτομία και δημιουργικότητα, καθώς και το mindset συνεχούς agility το οποίο διαθέτει». Σύμφωνα με στοιχεία της Comvergence, ο όμιλος διέθεσε στα media διεθνώς, το 2020, 139,5 εκατ. δολάρια, ενώ άλλες πηγές αναφέρουν ότι το spend του ενδέχεται να είναι ακόμη υψηλότερο, γύρω στα 566 εκατ. δολάρια.

(Πηγή: Campaign)