Στην Imba, το creative agency του ομίλου Mediabrands, ανέθεσε την επικοινωνία του σε όλα τα Μέσα το online super market, E-fresh. Η συνεργασία εγκαινιάστηκε με μια συνολική ανανέωση της οπτικής ταυτότητας του E-fresh, ενώ σταδιακά, η επικοινωνία θα επεκταθεί από τα social κανάλια της εταιρείας και σε όλα τα υπόλοιπα Μέσα. «Βρισκόμαστε σε μια νέα εποχή του online shopping.

Τα δεδομένα και οι απαιτήσεις των καταναλωτών αλλάζουν και αυτός είναι και ο λόγος που εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με το online shopping ειδών καθημερινής χρήσης. Το E-fresh, το μεγαλύτερο online super market, ανανεώνεται και αλλάζει τον τρόπο που ψωνίζεις. Για αυτό και εμείς θα είμαστε alert και θα φροντίσουμε να σταθούμε αντάξιοι σε κάθε πρόκληση», σχολίασε ο Head Creative του δημιουργικού τμήματος της Imba, Γιάννης Μπουτάς.