Θα αναλάβει καθήκοντα Global Digital Manager

[Νέα Υόρκη] O Smailes ήταν πίσω από την εξαιρετικά επιτυχημένη καμπάνια «Most Interesting Man”, η οποία βοήθησε την άγνωστη μεξικάνικη μπίρα να εξελιχτεί στην έκτη δημοφιλέστερη στις Η.Π.Α. Όπως δήλωσε η Lesya Lysyi, Chief Marketing Officer της Heineken USA, «είμαστε υπερήφανοι που ο Paul θα φέρει τη διεθνή εμπειρία του στο Άμστερνταμ για να συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της Heineken με τις καινοτόμες στρατηγικές του».

BARILLA HELLAS
Η Barilla Hellas στηρίζει του έλληνα κολυμβητή ΑΜΕΑ, Απόστολο Τσαούση στο Διεθνές Γερμανικό Πρωτάθλημα Κολύμβησης στο Βερολίνο. Ο 25χρονος αθλητής συμμετέχει στα αγωνίσματα 50μ. ύπτιο και 50μ. ελεύθερο με στόχο τη συμμετοχή του στους παραολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου 2012. Η Barilla Hellas ανέλαβε το κόστος μεταφοράς και διαμονής του Έλληνα αθλητή στο Βερολίνο.