Το Tyco, το brand που εγκαινίασε μια νέα φιλοσοφία κατανάλωσης cocktail, στο σπίτι ή καθοδόν για διασκέδαση, γίνεται ο νέος προορισμός της Giraffes in the Kitchen, εγκαινιάζοντας
τη θερινή περίοδο και επαναφέροντας την out of home διασκέδαση.

Με κεντρικό μήνυμα «άλλο να είσαι εκεί», η συνεργασία σε on/offline επίπεδο και social media προωθεί το concept Tyco, αναδεικνύοντας, παράλληλα, και τα ιδιαίτερα στοιχεία των έξι, μέχρι στιγμής, καταστημάτων της αλυσίδας «που ανάγονται σε σημεία συνάντησης του κοινού που θέλει επιλογές στα ποτά του και καθόλου εκπτώσεις στη διασκέδασή του».