Σε μία διαφορετική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε φέτος η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Ελληνικών Βραβείων Σχεδιασμού Οπτικής Επικοινωνίας – ΕΒΓΕ 2021, στην ταράτσα του Bios. Τα φετινά 1.199 έργα που κατέθεσαν 330 δημιουργοί έκριναν για πρώτη φορά τέσσερις εξειδικευμένες κριτικές επιτροπές. Ενώ ο αριθμός των συμμετοχών παρουσίασε μία μικρή μείωση σε σχέση με πέρυσι, ο αριθμός των συμμετεχόντων αυξήθηκε κατά 12%.

Το Μέγα ΕΒΓΕ 2021 κατέκτησαν φέτος οι G Design Studio, για τρίτη φορά στην ιστορία τους, κερδίζοντας 4 βραβεία, 10 επαίνους, αλλά και το Χρυσό Γραφιστικών Εφαρμογών για τη σειρά αφισών «Ήρωες χθες, σήμερα και αύριο» που σχεδίασαν για την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών. Το Χρυσό στις κατηγορίες «Ταυτότητα και Συσκευασία» απονεμήθηκε στην Backyard Design Lab για το έργο της «The Naxos Apothecary Brand» του ομίλου Κορρέ.

Η Στέλλα Δημητρακοπούλου κέρδισε το Χρυσό Εικονογράφησης για την εικονογράφηση του βιβλίου «Μαμούν» των εκδόσεων Μικρή Σελήνη, ενώ το Χρυσό Ψηφιακών Εφαρμογών πήγε στους Odd Bleat για την καμπάνια «Dior Femme Noel 2020».

«Με μεγάλη ικανοποίηση διαπιστώσαμε πως, παρά τη δύσκολη χρονιά που περάσαμε λόγω του Covid-19, η δημιουργική μας κοινότητα δεν έχασε ούτε την έμπνευση ούτε την καινοτομική της διάθεση», είπε ο Δημήτρης Φακίνος, Διευθυντής των ΕΒΓΕ. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταφέραμε –έστω και με περιορισμούς– να βρεθούμε ξανά από κοντά, να τιμήσουμε και να γιορτάσουμε τους νικητές των ΕΒΓΕ 2021».