Την παροχή υπηρεσιών Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και τις σχέσεις με τα media του Chalet Παρνασσού ανέλαβε η FollowMeNow.

Παράλληλα, είναι υπεύθυνη για τον σχεδιασμό ολόκληρης της εμπορικής στρατηγικής, την ανάπτυξη προγραμμάτων με influencers, καθώς και την προώθηση και δημιουργική επικοινωνία των νέων μαγαζιών εστίασης, με στόχο να προωθηθεί το Chalet και ως γαστρονομικό σημείο.

Στόχος είναι η προσέγγιση του κοινού με αποτελεσματικό και δημιουργικό τρόπο και η αύξηση του brand awareness. Σημειώνεται ότι το chalet Παρνασσού διανύει τη δεύτερη χρονιά ανανέωσής του, ενώ, με management και διαχείριση από τη σύμπραξη των Αλέξη Βλαβιανού της Vlavianos Group-Varkiza Resort και Γιάννη Μωράκη της JKM Group, το νέο project της Αράχωβας φιλοδοξεί να ανανεώσει την εμπειρία τόσο στο χιονοδρομικό κέντρο, όσο και στην ευρύτερη περιοχή.