H Groupon αναθέτει τον global creative λογαριασμό της στην FCB, με στόχο την επανατοποθέτηση του brand κατά το πέρας των απαγορεύσεων της πανδημίας. Συγκεκριμένα, η FCB αναλαμβάνει την καμπάνια επαναλανσαρίσματος του brand, με το πρώτο project της συνεργασίας να αναμένεται τον Ιούνιο. Μετά από εσωτερικό review, το οποίο η Ηead of Global Brand της Groupon, Melanie Hellenga, περιέγραψε ως μια «πλούσια διαδικασία», η Groupon όρισε την FCΒ του ομίλου IPG το νέο της global creative agency. Σημειώνεται ότι η εταιρεία είχε ορίσει την TBWA\Chiat\Day creative agency of record το 2020.

«Μετά από lockdown τους προηγούμενους 12 με 18 μήνες, ο κόσμος είναι ενθουσιασμένος, θέλει να βγει έξω, να δοκιμάσει νέες εμπειρίες και να υποστηρίξει τις τοπικές κοινωνίες. Και αυτή την μοναδική στιγμή δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για να επανασυνδεθούν πελάτες και επιχειρήσεις, από αυτό της Groupon», δηλώνει η Πρόεδρος της FCB Chicago, Kelly Graves. «Υπήρξαν πολλές αλλαγές μέσα στην Groupon και σε όλον τον κόσμο όταν ξεκινήσαμε την επανατοποθέτηση του brand. Θέλαμε να είμαστε σίγουροι ότι έχουμε τον σωστό agency συνεργάτη και η FCB αποδείχθηκε ότι είναι αυτός», ανέφερε η Hellenga.

(Πηγή: Adweek)