Εν όψει λανσαρίσματος μεγάλης ευρωπαϊκής καμπάνιας

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Σχετική διερεύνηση είχε ξεκινήσει τον Ιούλιο, με τη συμμετοχή των εταιρειών Mother, VCCP και Fallon. Μέχρι στιγμής, δεν έχει διευκρινισθεί αν η συνεργασία με τη Fallon θα είναι one-off για την επικοινωνία στην ευρωπαϊκή αγορά, ή θα εξελιχθεί ευρύτερα. Το λογαριασμό στην αγορά των ΗΠΑ χειρίζεται η Crispin Porter & Bogusky. Το Netflix δεν έχει συνεργασθεί άλλη φορά στο παρελθόν με διαφημιστική εταιρεία για τις αγορές της Ευρώπης, τώρα όμως προωθεί δυναμικό άνοιγμα σε επίπεδο marketing στην περιοχή, με στόχο να ανταγωνισθεί ισχυρούς αντιπάλους όπως το Now TV του BSkyB, το LoveFilm του Amazon και το Blinkbox (θυγατρική της Tesco).