Αξιοποιώντας το «Μένουμε Σπίτι» εν μέσω κορωνοϊού.

Σε επικοινωνιακή «έξαρση» φαίνεται να βρίσκονται την τρέχουσα περίοδο οι εταιρείες online betting, τυχερών παιχνιδιών και καζίνο. Εν μέσω των νέων συνθηκών που επικρατούν στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της εξάπλωσης του κορωνοϊού, οι πολίτες καλούνται να ελαχιστοποιήσουν τις μετακινήσεις τους και να παραμένουν στο σπίτι.

Αξιοποιώντας το «Μένουμε Σπίτι», οι εταιρείες online betting επενδύουν στην επικοινωνία τους και τοποθετούνται ως ένας εναλλακτικός τρόπος ψυχαγωγίας για όσους παραμένουν σπίτι. Ακολουθούν μερικά ενδεικτικά παραδείγματα, εταιρειών που επανέφεραν δυναμικά στο τηλεοπτικό, και όχι μόνο, προσκήνιο τις τελευταίες τους επικοινωνιακές καμπάνιες.

Στον «αέρα» βρίσκεται καμπάνια της Novibet για sports και καζίνο, η οποία βασίζεται στο μήνυμα «Το παιχνίδι όπως θα ήθελες να είναι». Με σποτ για το live casino, τα virtual sports και τον στοιχηματισμό, η εταιρεία καλεί το κοινό να φανταστεί το παιχνίδι ακριβώς όπως θα ήθελε να είναι, μέσω του app και της πλατφόρμα της. Την επικοινωνία της Novibet επιμελείται η 4 Wise Monkeys.

Τα online παιχνίδια της και το καζίνο επικοινωνεί και η Bwin, μέσω καμπάνιας με την υπογραφή της Frank & Fame. Σύμφωνα με το concept, ένα συνηθισμένο απόγευμα στο σπίτι μπορεί να μετατραπεί σε μια συναρπαστική εμπειρία, μέσω του «μαγικού» application της Bwin. Αυτό συμβαίνει και στον πρωταγωνιστή του σποτ που ξαφνικά βλέπει το σαλόνι του να γεμίζει με όλη τη δράση του καζίνο, με εκείνον στο επίκεντρό της.

Στη δυνατότητα online συμμετοχής στις κληρώσεις του Τζόκερ φαίνεται να έχει εστιάσει το τελευταίο διάστημα ο ΟΠΑΠ. Επαναφέροντας τη σχετική καμπάνια, την οποία επιμελείται η The Newtons Laboratory, ο ΟΠΑΠ υπενθυμίζει στο κοινό ότι μπορεί να παίξει Τζόκερ ηλεκτρονικά από όπου κι αν βρίσκεται, μέσω του tzoker.gr.