Στην ελληνική αγορά προβάλλεται, αυτήν την περίοδο, η global καμπάνια του La Vache Qui Rit, στην οποία έγινε προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα.

Για την καμπάνια έχει σχεδιαστεί ένα 3600 πλάνο επικοινωνίας με παρουσία στην τηλεόραση, στα social media, συνεργασία με influencers και in-store και e-commerce activations σε συνεργασία με διάφορους retailers.

Για το τηλεοπτικό συνεργάστηκε τόσο η global, όσο και η local ομάδα με τις εταιρείες του ομίλου Publicis. Συγκεκριμένα, το media buying πραγματοποιήθηκε locally από την εταιρεία Starcom.

Στόχος της καμπάνιας είναι να υπενθυμίσει στους Έλληνες καταναλωτές «τη μία και μοναδική γεύση του La Vache qui rit», όπως επισημαίνεται.