Αφορά τόσο στην οffline, όσο και στην online επικοινωνία

Το τμήμα Εταιρικής Επικοινωνίας έχει σχεδιάσει και πρόκειται να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων για το Cellier, που θα περιλαμβάνει αναβάθμιση της επικοινωνιακής του παρουσίας. Στο πλαίσιο αυτό, σύντομα θα λανσαριστούν νέο σλόγκαν του Cellier, νέα εμπορική σειρά και ανανεωμένη εικόνα, που επιμελήθηκε το τμήμα Design της Αία Relate και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μοντέρνες λογοτυπήσεις, καταχωρίσεις και εικαστικές προτάσεις. Παράλληλα, η ομάδα του P.I.G. (Public Image Generator), του social media BU της Αία Relate, θα σχεδιάσει τη διαδικτυακή παρουσία του Cellier στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.