Την cross-agency ομάδα της Dxtra Health Integrated Solutions επέλεξε η Moderna ως global agency of record. Μετά από μια διαδικασία RFP που ξεκίνησε τον Νοέμβριο, αλλά καθυστέρησε λόγω του Covid-19, η φαρμακοβιομηχανία επέλεξε την ομάδα του Interpublic Group έναντι τριών ακόμη υποψηφίων.

Πριν από την έναρξη της συνεργασίας, η Dxtra Health συναντήθηκε με υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας. «Δεν θέλουμε ποτέ οι γενικοί διευθυντές μας να συνεργάζονται με ένα agency προτού νιώσουν άνετα μαζί του», ανέφερε η Kate Cronin, Chief Brand Officer της Moderna. Η ομάδα Dxtra Health, με επικεφαλής τη Laura Schoen, Chief Healthcare Officer, υποστηρίζει τη Moderna στα πεδία του employee engagement, thought leadership, disease awareness, executive visibility και product communications.

Αυτό περιλαμβάνει την επικοινωνία για το εμβόλιό της κατά του Covid-19, Spikevax και νέα συναφή προϊόντα. Το agency συγκεντρώνει ταλέντα από τις Weber Shandwick, Golin και Jack Health και θα συνεισφέρει επίσης στη δημιουργία προγραμμάτων για επίτευξη awareness γύρω από την τεχνολογία mRNA της Moderna, καθώς η εταιρεία επιχειρεί να απομακρυνθεί από την τοποθέτηση μαζί με άλλες φαρμακευτικές εταιρείες. «Η Moderna είναι στην πραγματικότητα μια εταιρεία τεχνολογίας της υγείας», ανέφερε χαρακτηριστικά η Kate Cronin.

(Πηγή: Campaign)