Στην Droga5 ανέθεσε η Philips Domestic Appliances τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της, μετά από διαγωνιστική διαδικασία τριών σταδίων. Με βάση το τριετές συμβόλαιο, το agency θα έχει την εποπτεία της στρατηγικής για τις καμπάνιες και την επικοινωνία, της οπτικής ταυτότητας, καθώς και της ανάπτυξης δημιουργικών για τα προϊόντα του brand σε πάνω από 100 αγορές.

Μετά την απόσχισή της από το ευρύτερο Philips Group στα τέλη του 2021, η Philips Domestic Appliances έθεσε προς αναθεώρηση το δημιουργικό της, ορίζοντας το digital agency Dept ως μεταβατικό creative partner.

Η Trix van der Vleuten, Brand, Creation & Planning Lead της Philips Domestic Appliances, που ηγήθηκε του pitch, σχολίασε: «Η Droga5 μας εντυπωσίασε με την πελατοκεντρική οπτική της και την ικανότητά της να επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά. Μια ισχυρή, ταλαντούχα ομάδα με digital-first λογική στην πρώτη γραμμή της στρατηγικής και του δημιουργικού.

Η. Droga5 θα παίξει τεράστιο ρόλο στην επίτευξη του στόχου μας να μετατρέψουμε τις κατοικίες σε σπιτικά σε ολόκληρο τον κόσμο». Το agency θα λανσάρει τις πρώτες integrated, digital-first καμπάνιες για το brand στις αρχές του 2023.

(Πηγή: Campaign)