Στην iProspect, το agency της Dentsu, ανέθεσε η BMW τον ευρωπαϊκό λογαριασμό της offline media planning και buying, μετά από διαγωνιστική διαδικασία. Ο λογαριασμός, ο οποίος αφορά τα brands BMW και Mini, υπολογίζεται ότι αγγίζει σε αξία τα 140 εκατ. για την Ευρώπη και περιλαμβάνει 24 αγορές.

Εκτός από την iProspect, στον διαγωνισμό συμμετείχαν η Wavemaker που χειριζόταν μέχρι πρότινος τον λογαριασμό και ένας συνασπισμός των Stagwell Partners και Total Media με επικεφαλής το Mediaplus Group.

Η Mediaplus έχει μακρά συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία και αυτήν τη στιγμή χειρίζεται τον digital media λογαριασμό της για την Ευρώπη, μαζί με το performance marketing offering της BMW, The Marcom Engine. Η Dentsu στο παρελθόν είχε την ευθύνη για 9 ευρωπαϊκές αγορές στο offline, ενώ ο όμιλος χειριζόταν και τον βρετανικό λογαριασμό μέσω της Vizeum (νυν iProspect) την περίοδο μεταξύ 2000 και 2016.

Ο Thomas Le Thierry, EMEA Chief Executive, Media της Dentsu International, δήλωσε: «Ανυπομονούμε να προσφέρουμε περισσότερο προοδευτική σκέψη, καταναλωτικά insights σε βάθος και ένα εξαιρετικά συνεργατικό μοντέλο υπηρεσιών για να βοηθήσουμε την BMW και τη Mini να εξελίξουν περαιτέρω το business τους».

(Πηγή: Campaign)