Η εταιρεία Χαλβατζής Μακεδονική ΑΒΕΕ, με τα brands «Αγρόκηπος Χαλβατζή» και «Οικογένεια Χαλβατζή», ξεκινά συνεργασία με την Communication Effect για το πλάνο των δημοσίων σχέσεων και influencer marketing. Συγκεκριμένα, η Communication Effect αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση των υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων, γραφείου Τύπου, media relations, influencers marketing, και content creation. Με τη συμμετοχή πολλών ανθρώπων, επιστημόνων, ειδικών, αγροτών, η Χαλβατζής Μακεδονική δημιουργήθηκε από τον Βλάσση Χαλβατζή το 1972.

Σήμερα το εργοστάσιο στη Σκύδρα παράγει λαχανικά και όσπρια στον ατμό με το brand «Αγρόκηπος Χαλβατζή». Η εταιρεία διαθέτει επίσης μεγάλη γκάμα παραδοσιακών προϊόντων με την επωνυμία Οικογένεια Χαλβατζή όπως μαρμελάδες, Γλυκά Κουταλιού, Χαλβάς Ταχίνι, Λαχανικά σε άλμη σε βάζο, Τοματοειδή, Κομπόστες, Φρουτοσαλάτες χωρίς ζάχαρη. Παράλληλα, από το 2013 έχει αναπτύξει σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα.