Digital καμπάνια σε σχέση με το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παράγει 11 μάρκες (Heineken, Amstel, Amstel Bock, Amstel Free, Amstel Radler, Amstel Pils, ΆΛΦΑ, ΆΛΦΑ Strong, Fischer, ΒΙΟΣ 5 και Buckler)  στην Ελλάδα από ελληνικές πρώτες ύλες. Λίγο πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου, η Communication Effect ανέλαβε την online προβολή των 11 συγκεκριμένων μαρκών, παρουσιάζοντάς τη ως τη φετινή 11άδα, βασιζόμενη σε μια ιδέα των ίδιων των εργαζομένων της ζυθοποιίας. Η καμπάνια ξεκίνησε με προβολή μέσω Facebook και Google Display Network και κορυφώθηκε με τη διενέργεια διαγωνισμού στο Facebook. Οι χρήστες, έχοντας γνωρίσει πλέον την ομάδα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κλήθηκαν να παίξουν μπάλα μαζί της μέσω ειδικής εφαρμογής και να μπουν σε κλήρωση για πλούσια δώρα. Η ενέργεια επικοινωνήθηκε από όλα τα κανάλια της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα και στο blog της με hashtag το #11paiktes, συγκεντρώνοντας πάνω από 3.000 συμμετοχές στον διαγωνισμό.