Το τηλεοπτικό σποτ, επικοινωνεί με χιουμοριστικό και ανατρεπτικό τρόπο τις υπηρεσίες του online marketplace ασφαλιστικών προϊόντων, εστιάζοντας στο μεγάλο εύρος σύγκρισης που προσφέρει ανάμεσα σε 21 ασφαλιστικές εταιρείες. «Νοιαζόμαστε σαν τη μαμά σου, αλλά χωρίς να είμαστε η μαμά σου» καταλήγει το σλόγκαν, συμβολίζοντας με την υπερβολή της προστατευτικής μητέρας τη φροντίδα που προσφέρει στην ασφαλιστική επιλογή των χρηστών. Η επικοινωνία αναμένεται να εξελιχθεί και με επόμενο τηλεοπτικό σποτ. To insurancemarket.gr έχει αναπτυχθεί από την moneymarket Ανώνυμη Εταιρεία Μεσιτών Ασφαλίσεων.