Σε δύο φάσεις θα εξελιχθεί η επικοινωνιακή στρατηγική

Το έργο δημοσιότητας έχει συνολικό προϋπολογισμό 80.000 ευρώ. Η Choose, ως σύμβουλος επικοινωνίας του έργου, θα σχεδιάσει την επικοινωνιακή στρατηγική και την επικοινωνία με offline και οnline ενέργειες, καθώς και τη διοργάνωση σειράς εκδηλώσεων. Όπως αναφέρει η Choose σε σχετική της ανακοίνωση, η επικοινωνιακή στρατηγική θα εξελιχθεί σε δύο διαφορετικές φάσεις, δεδομένης της φύσης του έργου και των επικοινωνιακών αναγκών του. «To Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Μαραθώνα έχει σχεδιαστεί ώστε να αποτελέσει δυναμικό πόλο πολιτισμού και τουρισμού διεθνούς ακτινοβολίας. Σημειώνεται ότι το έργο θα είναι ένα κτιριακό σύμπλεγμα με σύγχρονη αρχιτεκτονική αισθητική, χωροθετημένο μέσα στα όρια της Αφετηρίας του Κλασικού Μαραθώνιου Δρόμου» καταλήγει η ανακοίνωση της Choose.