Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί το τέλος της συνεργασίας με τη Wavemaker, με την οποία η εταιρεία συνεργαζόταν από το 2014. Ο τηλεπικοινωνιακός κολοσσός είχε ήδη προχωρήσει στο in-housing επιμέρους τμημάτων του digital planning και buying, αλλά αναζητούσε ένα agency που να χειρίζεται το υπόλοιπο κομμάτι. Πλέον η Carat τίθεται επικεφαλής σε αγορές-κλειδιά όπως η Μ. Βρετανία, η Γερμανία και η Ιταλία αναφορικά με το offline buying, ενώ θα έχει συμβουλευτικό ρόλο στο κομμάτι του digital.

Εκπρόσωπος της Vodafone σχολίασε σχετικά: «Η Dentsu Aegis διαθέτει ισχυρά εχέγγυα για τη στήριξη της Vodafone, ειδικά με βάση την εμπειρία της στην υποστήριξη άλλων πελατών που έχουν μεταφέρει το digital media buying in-house». H Wavemaker ανέλαβε τον λογαριασμό ως ΜΕC, πριν από 5 χρόνια, πριν από τη συγχώνευσή της με τη Maxus.

Ο λογαριασμός τότε εκτιμάται ότι κυμαινόταν στα 600 εκατ. λίρες, όμως, έκτοτε μεγάλο κομμάτι των media έχει μεταφερθεί εσωτερικά. Τον Ιούλιο ανακοινώθηκε ότι η Sara Martins de Oliveira, το στέλεχος που είχε πρωτοστατήσει στη μετάβαση της Vodafone σε ένα μοντέλο in-house διαχείρισης των digital media επρόκειτο να αποχωρήσει και σύμφωνα με το Campaign, o Νίκος Βλαχόπουλος, Global Marketing and Brand Director της εταιρείας επέβλεψε τη διαδικασία.
(Πηγές: TheDrum, Campaign)