Τον λογαριασμό κατείχε έως τώρα η Mindshare

Η συγκεκριμένη κίνηση εντάσσεται στο πλαίσιο των κεντρικών πολιτικών του Ομίλου Piaggio σε ό,τι αφορά την επιλογή media shop partner για το σύνολο των εμπορικών σημάτων που εκπροσωπεί στην ελληνική αγορά η Piaggio Hellas. Στη σχετική ανακοίνωσή της, η εταιρεία αναφέρει: «Ευχαριστούμε όλα τα μέλη της ομάδας της Mindshare, για την εποικοδομητική τετραετή συνεργασία, το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που μας παρείχαν, καθώς και για τον επαγγελματισμό που επέδειξαν στη διαχείριση του λογαριασμού μας». Υπενθυμίζεται ότι, στα εμπορικά σήματα της Piaggio Hellas συμπεριλαμβάνονται τα Vespa, Aprilia, Gilera, Moto Guzzi, Scarabeo, Piaggio και Derbi.