Ολοκληρώθηκε το παγκόσμιο spec της εταιρείας

(ΙΛΙΝΟΪΣ) Η αξία των λογαριασμών αυτών ανέρχεται στα 53,9 εκατ. ευρώ και 176,5 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Τον λογαριασμό στο Ηνωμένο Βασίλειο χειριζόταν έως τώρα η PHD της Omnicom, η οποία αποφάσισε να μην συμμετέχει στο φετινό spec. Στις ΗΠΑ ανάδοχος ήταν η MediaVest του Publicis Groupe. Η Carat θα συνεργαστεί με την Mondelez και στην περιοχή της Ασίας. Το δίκτυο του Starcom Mediavest Group διατήρησε τον λογαριασμό της Mondelez σε Ανατολική Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Λατινική Αμερική. Ο Bonin Bough, Chief Media and e-commerce Officer της εταιρείας, ανέφερε σχετικά: «Η συγκέντρωση του media buying μας σε Aegis και SMG, μας προσφέρει την ευκαιρία να χτίσουμε τις δυνατότητές μας σε τομείς-κλειδιά της αναπτυξιακής μας στρατηγικής, όπως το e-commerce, το content monetization και τα data-driven insights».

(Πηγή: Campaign)