Η εταιρεία σχεδιάζει 40% αύξηση διαφημιστικής δαπάνης το β΄ εξάμηνο

Έτοιμη να αναλάβει τα media της Kraft Heinz στην Ευρώπη είναι η Carat, σε συνέχεια της διατήρησης του λογαριασμού από τη Starcom του Publicis Groupe για τις ΗΠΑ και τις περισσότερες αγορές, στο πλαίσιο του global review της εταιρείας, το οποίο συμπεριλάμβανε την PHD της Omnicom και τη MediaCom της WPP. Η Kraft Heinz δαπάνησε, την προηγούμενη χρονιά, σε υπηρεσίες διαφήμισης 1,1 δισ. δολάρια και δεσμεύθηκε να δαπανήσει ακόμη περισσότερα φέτος, λόγω της αύξησης πωλήσεων που παρουσίασαν τα συσκευασμένα καταναλωτικά προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η εταιρεία αποκάλυψε, τον περασμένο μήνα, ότι ετοιμάζει μία «μεγάλη αλλαγή στο marketing της», προσλαμβάνοντας τρεις διαφορετικούς Heads of Marketing στα regions όπου δραστηριοποιείται, δηλαδή στη Βόρεια Αμερική, σε ΕΜΕΑ και στον υπόλοιπο κόσμο. Επίσης, πρόσθεσε ότι, στο β΄ εξάμηνο του έτους, θα αυξήσει το media spend κατά 40%, καθώς ο Covid-19 μείωσε τις δραστηριότητές της στον κλάδο του marketing.

(Πηγή: Campaign)