Στην Cambo ανέθεσε η PepsiCo-Ήβη, μετά από spec, την καλοκαιρινή επικοινωνία του Lipton Ice Tea. Με κεντρικό μήνυμα «Και τώρα, tea;», η ιδέα βασίζεται σε μια αλήθεια που βιώσαμε όλοι με το τέλος της καραντίνας. Το καλοκαίρι μας βρήκε με νέες επαναπροσδιορισμένες αξίες και προτεραιότητες σε όλα τα επίπεδα και μας καλεί να το απολαύσουμε, ο καθένας με βάση τις δικές του αλήθειες, με ασφάλεια.

Σε online επίπεδο, η ενέργεια είναι live στο custom microsite www.kaitoratea.gr, στο οποίο οι χρήστες καλούνται να ψηφίσουν τη δική τους Νο1 καλοκαιρινή απόλαυση για να κερδίσουν δώρα. Η καμπάνια θα συνεχιστεί και μετά τη λήξη του διαγωνισμού, αφού κάθε χρήστης θα λαμβάνει προσωπικό reminder email που θα του υπενθυμίζει την υπόσχεση που έδωσε και θα του προσφέρει χρήσιμο περιεχόμενο για να συνεχίσει να είναι πιστός σε αυτήν.

Η ενέργεια ολοκληρώνεται με TVC, Google programmatic campaign και YouTube bumpers. Σε offline επίπεδο, ένα κινητό mocktail van bar γυρίζει την πόλη και τις παραλίες και μοιράζει mocktails με βάση το Lipton Ice Tea, αλλά και εκπλήξεις στους τυχερούς παρευρισκόμενους. Η συγκεκριμένη καμπάνια σηματοδοτεί την αρχή της συνεργασίας του agency με την PepsiCo-Ήβη, στην οποία αναμένεται συνέχεια.