Στο δυναμικό της Brainlabs ανήκει πλέον ο Stephen Allan, πρώην global Chief Executive της MediaCom του WPP, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του Executive Chairman και του «σημαίνοντος» shareholder. Η μετακίνηση αυτή εντάσσεται στα φιλόδοξα σχέδια επέκτασης του ανεξάρτητου digital media agency από τον Founder του Daniel Gilbert.

Ο νέος ρόλος του Stephen Allan σηματοδοτεί την επιστροφή στον χώρο των agencies μιας από τις σημαντικότερες προσωπικότητες των global media. O Stephen Allan παραιτήθηκε από το WPP πριν από 18 μήνες, μετά από 38 χρόνια στη MediaCom. Ο D. Gilbert, οποίος ίδρυσε την Brainlabs το 2012, δήλωσε ότι η απόφαση του Allan να συνεργαστεί με το agency αποτελεί την αποδοχή του μακροχρόνιου σχεδίου του να αντιμετωπίσει ευθέως τους ομίλους διεθνώς και να γίνει σταδιακά ο Νο1 παίκτης.

«Δεν είναι απλώς φιλοδοξία μου, είναι το πεπρωμένο. Ο Steve δεν έρχεται στο agency για τη δεύτερη θέση», σημείωσε ο D. Gilbert. Το 2019, η private equity εταιρεία Livingbridge αγόρασε μειοψηφικό πακέτο μετοχών της Brainlabs. Έκτοτε η Brainlabs τριπλασιάστηκε σε μέγεθος -από 200 σε 650 άτομα- εν μέρει μέσω της εξαγοράς.

(Πηγή: Campaign)