Η καμπάνια είναι ήδη στον «αέρα», χτίζοντας το προφίλ και την ξεχωριστή εικόνα του προϊόντος. H διαφημιστική καμπάνια του Αλλοτινό στοχεύει στην προβολή του κρασιού, την ενίσχυση του brand awareness και τη δημιουργία word of mouth. Επιπλέον, αποσκοπεί στο χτίσιμο θετικής, ισχυρής, ανταγωνιστικής εικόνας και στην τοποθέτηση του Αλλοτινό στην πρώτη θέση στο μυαλό των καταναλωτών και μέσα στη ζωή τους, συνδέοντάς το με την καθημερινή διασκέδασή τους.

Το χαρακτηριστικό σχήμα του μπουκαλιού αποτελεί την έμπνευση στην νέα καμπάνια, περικλείοντας εικόνες από μικρές, καθημερινές στιγμές γευστικής απόλαυσης που ο καταναλωτής χαίρεται να ζει και να μοιράζεται. Το Αλλοτινό γίνεται αφετηρία και κοινή βάση για συναθροίσεις φίλων και καθημερινές γευστικές διαδρομές, που θέλεις να ξαναζείς, όπως τονίζεται από τον τίτλο «Μπες στο πνεύμα» και το hashtag του brand #nataksanapioume.

Η καμπάνια εμφανίζεται στην τηλεόραση, σε περιοδικά γεύσης και lifestyle, καθώς και σε digital Μέσα. Επίσης, θα πραγματοποιηθούν ενέργειες δημοσίων σχέσεων, προώθησης και δημοσιότητας με στόχο την προβολή μιας ολοκληρωμένης εικόνας για τη σειρά κρασιών Αλλοτινό.