Τον σχεδιασμό και την επικοινωνία των προϊόντων της

Την BBDO επέλεξε η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη, μετά από spec, για τον στρατηγικό σχεδιασμό και την επικοινωνία όλων των προϊόντων της τόσο online, όσο και offline. Στόχος της BBDO είναι να συμβάλλει στη χάραξη της αποτελεσματικής στρατηγικής για την προώθηση των προϊόντων Δωδώνη και την ισχυροποίηση της κυρίαρχης θέσης της στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, θα ενισχύσει την εικόνα της εταιρείας στο εξωτερικό, η οποία ήδη δραστηριοποιείται με εξαγωγές σε περισσότερες από 50 χώρες του κόσμου. Πολύ σύντομα οι πρώτες καμπάνιες των προϊόντων Δωδώνη θα αρχίσουν να ξεδιπλώνονται σε όλα τα μέσα.