Ο Nigel Hollis μετέφερε insights και τάσεις από τη διεθνή εμπειρία του
Κλειστό event για υψηλόβαθμα στελέχη marketing και γενικούς διευθυντές από ένα ευρύ φάσμα εταιρειών διοργάνωσε πρόσφατα η Kantar Millward Brown στην Αθήνα, με εισηγητή τον Nigel Hollis, διακεκριμένο διεθνώς ομιλητή και συγγραφέα σε θέματα marketing και brand strategy.

Ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους «thinkers» στον τομέα του marketing & branding, ο Nigel Hollis μίλησε για τις παραμέτρους που ορίζουν σήμερα το χτίσιμο ισχυρών, κερδοφόρων και αειφόρων μαρκών, μέσα από πραγματικά παραδείγματα και καταρρίπτοντας «μύθους» και παγιωμένες αντιλήψεις. Αντλώντας από τα πλούσια διεθνή δεδομένα της Kantar, αλλά και εξειδικεύοντας σε τοπικό επίπεδο, ο Hollis στάθηκε στη σχέση του νοήματος, της διαφοροποίησης και αναγνωρισιμότητας ως μείγματος επιτυχίας, αμφισβήτησε την ύπαρξη της «αληθινής αγάπης» των καταναλωτών προς τα brands και ανέδειξε τη σημασία του «likeness», ενώ πρότεινε συγκεκριμένες στρατηγικές για μάρκες και επιχειρήσεις σε περιβάλλον κρίσης.

Συνοψίζοντας τις συμβουλές του, ο Hollis στάθηκε σε 5 βασικά σημεία: Στη σημασία της αναγνωρισιμότητας, αλλά με νοηματική διαφοροποίηση, στον ρόλο της «συμπάθειας-affinity» που πρέπει να χαρακτηρίζει όλα τα σημεία επαφής, στην επί της ουσίας υπεράσπιση της τιμής ενός προϊόντος και στην προσπάθεια αντίληψης της μάρκας ως της προφανέστερης επιλογής. Περισσότερα insights από τον Nigel Hollis θα ακολουθήσουν σε συνέντευξή του σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.