Με ένα εξαιρετικά χαρμόσυνο νέο για τη χώρα μας «έριξε αυλαία» η φετινή Global Marketer Week της WFA, καθώς ανακοινώθηκε ότι η επόμενη διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα, από τις 5 έως τις 8 Απριλίου 2022, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος.

Στην πρώτη της ψηφιακή εκδοχή, περισσότεροι από 3.000 συμμετέχοντες από 70 χώρες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τοποθετήσεις στελεχών εκ των μεγαλύτερων διαφημιζομένων διεθνώς, σχετικά με τη marketing βιομηχανία και τις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει εδώ και τώρα.

Το κοινό call to action προς τους marketers σε όλο τον κόσμο, όπως προέκυψε από όλους τους ομιλητές ήταν αυτό: «Η ώρα για δράση είναι τώρα. Περάστε από τα λόγια στις πράξεις, άμεσα!». Έγινε σαφής η επιτακτική ανάγκη τα brands να πάρουν έμπρακτα θέση απέναντι σε σημαντικά ζητήματα, όπως η κλιματική αλλαγή, το diversity & inclusion, το συνολικό representation στη διαφήμιση, η ένταξη της βιωσιμότητας σε κάθε πτυχή της λειτουργίας μιας εταιρείας, η κατάρριψη των καθιερωμένων πρακτικών και η σταθερή εστίαση στο brand safety.

Παράλληλα, τονίστηκε ιδιαίτερα ότι τα purpose led brands αναπτύσσονται με διπλάσιο ρυθμό σε σχέση με τα υπόλοιπα. «Συζητήστε με τους καταναλωτές, εστιάστε σε ξεκάθαρους στόχους, ξεκινήστε την αλλαγή από το εσωτερικό του οργανισμού σας, κλείστε το χάσμα μεταξύ όσο λέτε και όσων πράττετε, επενδύστε στην ολοκληρωμένη ενημέρωση των καταναλωτών», ήταν μερικά από τα key take aways για τους συμμετέχοντες.

Εκτός από τις πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες, η Global Marketer Week λειτούργησε και ως το ιδανικό όχημα για να συστηθούν στους marketers το «Planet Pledge» και το «GARM Aggregated Measurement Report». Ειδικά το τελευταίο, έρχεται να λειτουργήσει ως ένα πολύτιμο εργαλείο ενημέρωσης σχετικά με τις επιδόσεις στον τομέα του brand safety σε 7 πλατφόρμες, μεταξύ των οποίων οι Facebook, Instagram, Twitter και YouTube.

Ραντεβού το 2022 στην Αθήνα, για τη μεγαλύτερη παγκόσμια συνάντηση για το marketing και την επικοινωνία. Save the Date!