Νέους media συνεργάτες επέλεξε η Lenovo, μετά από παγκόσμιο review. Το media agency της Stagwell, Assembly, αναλαμβάνει Global Agency of Record σε μια διατλαντική ανάθεση που περιλαμβάνει τις περιοχές EMEA, Βόρειο και Λατινική Αμερική.

H Dentsu θα καλύπτει τις αγορές Ασίας-Ειρηνικού και η Performics, το agency της Publicis Media, διατηρεί την περιοχή της Κίνας και το παγκόσμιο e-commerce business. Η Publicis Media χειριζόταν μέχρι πρότινος τον παγκόσμιο λογαριασμό media της εταιρείας, μέσω αποκλειστικoύ client unit με την επωνυμία Lenovo One Media, υπό τις Spark Foundry και Performics.

Οι Assembly και Dentsu θα είναι υπεύθυνες για το paid media πρόγραμμα της Lenovo σε ολόκληρο το funnel, για το καταναλωτικό και εμπορικό τμήμα, καθώς και για τα τμήματα που απευθύνονται σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Η ανάθεση περιλαμβάνει media strategy, planning και buying, διαφημιστικές διαδικασίες και performance measurement. Σύμφωνα με την εταιρεία τεχνολογίας, η προσέγγιση θα «έχει ως επίκεντρο το κοινό και θα καθοδηγείται από insights».

(Πηγή: Campaign)